Efektywne działania nowego zarządu Broni Radom Trzy miesiące pracy i kilkunastu nowych sponsorów – to efekt pracy nowego zarządu Broni Radom. Jak zapewniają działacze, kolejne rozmowy trwają. W przyszłości ma to dać impuls do ambitniejszych celów dla zespołu seniorów i zapewnić dalszy rozwój szkółki piłkarskiej.
W ostatnich sporo nowych banerów reklamowych i informacji o sponsorach przewija się przez klubowy portal i profil facebookowy Broni. W pomoc klubowi z radomskich Plant zaangażowały się tak znane marki jak: Jadar, Emar Mariusz Wójcicki, Hotel Karo, AT Hernik, KMP Edukacja, Kejt, RWR, czy firma Welhurt z Orońska. To jeszcze nie koniec, bo z nowym miesiącem wejdzie w życie umowa z firmą Kratki.pl, a rozmowy z kolejnymi podmiotami trwają.
Warto dodać, że cały czas głównymi sponsorami klubu pozostają: Fabryka Broni oraz Urząd Miejski w Radomiu.
- Cieszy nas, że tylu podmiotów obdarzyło nas zaufaniem. Myślę, że to dobry początek i klub będzie się jeszcze lepiej rozwijał – zapowiada prezes Broni, Robert Wicik.
Jak widać zarząd Broni nie zasypia gruszek w popiele, pozyskuje pomoc z wielu źródeł i nie gardzi nawet najmniejszymi kwotami. Kilkanaście, czy w przyszłości kilkadziesiąt firm, stale zasilających klubową kasę kwotami rzędu 500, czy 1000 zł, to naprawdę poważny zastrzyk gotówki, która pozwoli na swobodniejsze funkcjonowanie.
Zresztą na efekty współpracy trzeba będzie jeszcze poczekać, bo może ona dać pierwsze, większe owoce, za kilka, czy kilkanaście miesięcy. Nie jest jednak tajemnicą, że zespół seniorów ma w przyszłości rywalizować o wyższe cele niż środek tabeli III ligi. Bardzo ważną kwestią jest również dalszy rozwój szkółki piłkarskiej.
GAS
Poleć artykuł swoim znajomym
Chcesz znać wyniki jeszcze szybciej, a jeszcze nie dołączyłeś do nas na Facebooku? KONIECZNIE ZRÓB TO TERAZ!
|